2012. november 11., vasárnap

Az oldal megnyitása

Üdv Mindenkinek!
2012.november 11.-ének késő estéjén megnyílt a blog.

Már régóta szerettem volna írni ezekről a témákról, mígnem elhatároztam, hogy nyitok egy blogot.
100-nál is több könyvet olvastam ezekről a dolgokról, úgyhogy van hozzá kellő mennyiségű  ismeretem.

Röviden amikről szó lesz:
-ősi földönkívüliek. Jártak-e már itt valaha idegenek?
-régészeti leletek, amelyek felbolygatják a történelemről kialakított képünket
-elsüllyedt földrészek,városok. Az összes nép mitológiájában fellelhetők ezek, nem csak Atlantisz létezett!
-mítoszok,legendák,folklór. Mik lehettek a tündérek? Tényleg létezett a Grál?

Természetesen a blog nem szkeptikus e témákkal kapcsolatban, azonban gondosan utána jártam a legtöbbjüknek és már tudom mi igaz belőle s mi nem. A legtöbb oldallal ellentétben nem fogom tovább adni a fals információkat, úgyhogy pl. a paleoasztronautika témakor bizonyos pontjaival nem értek egyet, mégis az egyik kedvencem és egyben hívője is vagyok.

Jó olvasgatást!
Miskolci László
A Letűnt Világok Enigmái blog összes tartalma szerzői jogvédelem alatt áll. A blogon
megjelenő anyagok másolása, kereskedelmi forgalomba való hozása TILOS. A tartalom részleges felhasználása csak a szerző ENGEDÉLYÉVEL lehetséges.
Az írások sajátok, nem pedig más weboldalakról lettek átmásolva.

2 megjegyzés:

  1. Szia! Most kerestem fel először a honlapodat, mert érdekes a témavilága, csak egy megjegyzésem lenne a design-nal kapcsolatban: egy kicsit szélesítsd ki a jobb oldali sávot, mert nagyon összecsúsznak a mondatok (16:9-es monitorom van, 1024x768-as felbontással). Tényleg nem kötözködni akartam, csak kicsit zavaró.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia!
      köszi a megjegyzést, de nem tudom mire gondolsz pontosan, mert nálam nincs semmi összecsúszva. Csinálnál egy print screent és belinkeled?

      Törlés