2012. november 22., csütörtök

A bogotai repülőgépek(?)

 Harminc évvel ezelőtt találta a következő leleteket egy bizonyos Alan Landsburg. Dél-Amerikából származnak, Kolumbiából és az úgynevezett inka kalimó kultúrához tartoznak. Időrendi besorolásuk i.e.500-800 közötti és mindegyikük aranyból készült. Ami felbolygatta a kedélyeket a tárgyakkal kapcsolatban, az nem más, mint hogy nagyon hasonlítanak a modern repülőgépekhez.  A tárgyak most az Arany Bogotai Múzeumban tekinthetőek meg.
Természetesen a tudósok azonnal felhördültek e megállapítás hallatán és egyből kijelentették, hogy ezek nem mások, mint madarak, rovarok és halak stilizált ábrázolásai. Azonban akad egy bökkenő: ha ezek a tárgyak pusztán csak állatokat ábrázolnak, akkor hogy kerül függőleges vezérsík a farok részekre? Ilyennel nem rendelkezik egyetlen élőlény sem. Erre is megkaptuk a választ: természetesen ezek nem létező állatok, az inkák vegyítették a különböző állatok tulajdonságait, valamint kinézetét és ezeket ábrázolják a kis tárgyak.  Három német férfi azonban nem csak a száját jártatta. 1994-ben Algund Eenboom, Peter Belting és Conrad Lubbers úgy döntött, hogy elvégez egy kísérletet. Megalkották a „repülőgépek” méretarányos modelljeit, hogy leteszteljék a repülési képességeiket. Ezen kívül tanulmányozták a Dél-Amerikai kultúrákat és kijelentették, hogy tökéletesen tudtak ábrázolni rovarokat és madarakat is egyaránt, azonban ezek az aranytárgyak biztosan nem állatokat ábrázolnak, mivel anatómiailag egyáltalán nem helyesen helyezkednek el a szárnyak. Mindenesetre a modelleket letesztelték, 16:1-es arányban elkészítették, propellert erősítettek az orrukra . A teszt sikeresen végződött: ezek a tárgyak tökéletesen repültek, a felszállást és a leszállást is nagyszerűen elvégezték, aerodinamikailag tökéletes volt.


Mit láthattak az inkák? Egy repülőgépet? Ha igen, kik irányították és kik voltak az utasai? Egy másik világ hírnökei vagy egy szuper fejlett korai emberi civilizáció? A kérdés nyitott, és ha még nem is fogadja el a mainstream tudóstársadalom, hogy ezek repülőgépek, még egy lehetőség adott: ezek a korai társadalmak repülő játék modelleket készítettek. Akármelyik lehetőséget is választjuk, mindkettő fantasztikus felfedezés lenne, ha végleg beigazolódna.

Őszintén szólva én nem tudok itt dönteni, hogy mit is ábrázolnának ezek az aranyfigurák. Bár a tudósok nem fogadják el a repülős elméletet, valójában ők maguk sem értenek egyet egymással, hogy pontosan mik is lennének ezek. Tény, hogy találtak még ezeken kívül másféléket is, amiken egyértelműen látszik, hogy állatokat ábrázoltak. Azonban van ezekhez hasonló hal is. A szkeptikusok elszokták mondani, hogy hiába csinálták meg méretarányos modellbe a tárgyakat, pár tulajdonságot lehagytak róluk szándékosan. Mint például az egyik fajta tárgynál a szárnyak elejéről a "fodrozódásokat". ( Lásd a képeken). Azonban van olyan tárgy aminek a "szárnyán" egyáltalán nincs ilyen. Ráadásul ez a bizonyos tulajdonság sokat nem számít, ugyanis már volt olyan amatőr aki tökéletesen lemásolta a tárgyakat, a fodrozódásokkal együtt, minden egyes részét és így is repültek tökéletesen. A másik, amit a szkeptikusok mondanak, hogyha az akkori emberek ilyen repülőket láttak, miért nem csináltak több tárgyat? Mert ez óriási dolog lehetett a számukra. Ez egy bugyuta kérdés. Most hány emberen lehet látni repülős vagy űrhajós nyakláncot vagy ékszert? Mert állítom nem sokan hordanak. Még az űrhajózás kezdetekor se!
De hogy mindenki eldöntse mit is gondol erről a dologról, itt van a többi hasonló tárgy is, amit általában nem szoktak "reklámozni" ezek mellett. Ezek már "durvább" kidlgozásúak, nem túl lapos a testük sem, a szárnyak is cifrábbak.

Miskolci László
A Letűnt Világok Enigmái blog összes tartalma szerzői jogvédelem alatt áll. A blogon
megjelenő anyagok másolása, kereskedelmi forgalomba való hozása TILOS. A tartalom részleges felhasználása csak a szerző ENGEDÉLYÉVEL lehetséges.
Az írások sajátok, nem pedig más weboldalakról lettek átmásolva.

7 megjegyzés:

  1. Annyi említenék meg ehhez az okfejtéshez,hogy INKA másképpen össze rakva =KA-IN vagyis a Biblia szerint Éva által meg szült Első gyermek aki nem az Ádám Fia hanem a Jó Égi Atya gyermeke Kain=Jézus tehát Földön kívüli természetesen ismerhette Szülei repülőgépeinek formáját!!! Erre a Fiúra mondta Éva "Kaptam Fiat az Úrtól" vagyis nem Ádámtól volt,továbbá a következő sem mert annak az apja szintén Földönkívüli a "Lázadó angyal,halál angyala,jehova" /Gonosz/ és ezért öleti és égetteti "ábel" nevű fiával Jézus=Kain SZIMBÓLUMÁT a Kost /BÁRÁNYT/ rituális gyilkosság! Ezzel ingereltetve Kaint addig még agyon csapja a "kis-értőt", - olvasható az Isten /Atya/ "Apja" Kainnak=Jézusnak megjelöli a homlokát a BEAVATOTTAK JELÉVEL és NEM SZABAD BÁNTANI!!!!! A Karmáját amit létrehozott magának kb: 4000 évvel később kiegyenlíti mert hagyja magát megöletni holott azt mondja "Tizenkét légió Angyal állna rendelkezésemre,hogy megvédjenek"= /Tizenkét légió Földönkívüli/ gondold hozzá a technikai szintjüket az emberiséghez képest!!!! Hozzá teszem a Éva harmadik gyermeke "séth" szintén a Gonosztól származik mert a megölt "ábel" helyett szükséges a Gonosz jelenléte a Földi világban Mert a Jót és a Rosszat tanuljuk!!! A többi gyermek viszont közös, - Ádám és Éva gyermekei a Teremtettek!!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .....ezt a sok baromságot hol tanúltad mert magadtól NEM lehetsz ennyire sötét......tutkó,hogy besegítettek mert olyan szinten kevered a szezont a fazonnal,hogy az már fáj de legfőképp az,hogy ezt +győződés szinten :ELL IS HISZED....????!!!!????....Döbbenet .....hogy ezt milyen torz látással tudtad kiolvasni a Bibliából az rejtély de ne tartsál belőle előadást....!!!
      .....ha a benned levő világosság sötétség ,mekkora akkor a sötétség.....????
      .....Brutál nagy.....!!!!
      ......Komolyan mondom :KÉRJÉL SEGÍTSÉGET.....!!!!
      ......MERT:NAGYON ELTÉVEDTÉL......!!!!.....:)

      Törlés
    2. Ennek az okfejtésnek semmi értelme.Igen zavaros elmére vall,lehetőleg ne terjeszd ...

      Törlés
  2. Nagyon jó ez a kis cikk, kár, hogy nagyon keveset találni ebben a témában! Az én véleményem is az, hogy a tudósaink egy kicsit korlátoltak. (De, ez nem azért van, mert részei az összeesküvés elméletnek, hanem azért, mert ilyen a társadalmi felépítésünk. Ahhoz, hogy valaki elismert tudós lehessen, ahhoz át kell mennie egy csomó szűrön, amin a kreatív emberek nem mennek át. Be kell magolnia és változás nélkül vissza kell büfögnie mindent, amit addig tanítanak neki. Gyakorlatilag teljesen leszoktatják az önálló gondolkodásról, mire megkapja a besorolását. Aztán, egy életen át úgy lesz tudós, hogy bármi hasznosat is csinálna.) De, térjünk a lényegre. Szerintem a történelmünk sokkal régebbre nyúlik vissza, mint az szokás feltételezni. A darwini evolúció lassú dolog. Márpedig elismerten egy fajba tartozik a fehér, a fekete és a sárga ember. És még soha nem láttam, hogy két kínainak néger gyereke született volna. Ezért ahhoz, hogy egy ősből ennyi és ilyen eltérő rassz kialakuljon, nagyon sok időre volt szükség, jóval többre, mint a hivatalosan elfogadott pár 10000 év. Szerintem pár százezer, ha nem millió éve ember az ember. Ez idő alatt akármilyen társadalma is kialakulhattak, bőven volt idő mindenre. És itt jön a következő kérdés, mi van a repülőkkel? Ha megnézzük ezeket a repülő formákat, akkor világosan látszik, hogy bár repülő, de állat (madár) formákat is tartalmaznak. Szerintem azért, mert azok, akik ezeket készítették, saját maguk nem tudtak repülőt csinálni és lehet, hogy nem is láttak olyat, csak elmondások vagy még régebbi makettek alapján dolgoztak és ezért ők tényleg valami állathoz, leginkább madárhoz párosítottak ezeket a szerkezetek, és ezért tettek rá fejet, pl. Bár, az is lehet, hogy repülőt akartak ábrázolni, csak az ókorban divat volt mindenre, még a különböző szerkezetekre is fejet tenni. De, végül is ez, részletkérdés. A fő kérdés, ha az ókorban az embereknek volt idejük, akkor rájöhettek-e a repülés elveire és építhettek-e repülőgépet. Gondolkoztam ezen és a válaszom: határozottan igen. Mi, a mostani repülőinek a dugattyús motor útján találtuk fel. Dugattyús motor feltehetően nem építhettek az ókorban, annyira összetett és annyira precíz megmunkálásokat igényel. Ezért gondolja mindenki azt, hogy nem építhettek az ókoriak repülőt. De, mi van ha más utat választottak? Sárkányrepülőt vagy vitorlázó gépet bizony építhettek fából, impregnált szövetből vagy más könnyű anyagokból. A sárkányrepülővel egy hegyoldalból fel lehet szállni, a vitorlázó gépet pedig egy szakadék széléről indíthatták és a különböző repülési technikák, termik fölé repülés, stb., útján magasba emelkedhettek és messzire elrepülhettek. A leszállás - kerék híján - vízre történt, illetve a sárkánynál pedig az ember lábára. Sokan ezzel nyilván nem elégednek meg, mondván, ez nem az az igazi repülés. És még nekik sem kell csalódniuk! Ugyanis vannak olyan hajtóművek, amik bár nem annyira elterjedtek, mint a dugattyús motor vagy a gázturbina, de működőképesek és egyszerűen előállíthatóak. Az egyik ilyen rendkívül primitív szerkezet a torló-sugárhajtómű. Gyakorlatilag semmi az egész. Olajat már az ókorban is ismerték, az üzemanyagnak megfelelő. Egyetlen hátránya van ennek a hajtóműnek, hogy az üzemszerű működéséhez eleve kell valamekkora sebesség. Ezt indító segédrakétával érhettek el. A lőporos rakétákat szintén ismerték az ókorban is. És van még egy hajtómű, amihez még indító segédhajtómű sem kell és aránylag kis fogyasztás mellett hosszú repülés tesz lehetővé, rendkívül egyszerű szerkezete mellett és ez a szelep nélküli lüktető sugárhajtómű. Ez tulajdonképp egy megfelelően hangolt doboz kipufogó és beszívócsővel. És nyilván, ezek akkor technikai előnyök voltak más népekkel szemben, hogy ezen szerkezetek felépítését titokban tartották, így a fenti makettek készítői csak a külső megjelenésben tudták utánozni azokat. Az a nép, amelyik kifejlesztette ezeket a repülő szerkezetek, nyilvánvalóan uralta a többit. A repülőkel felderíthetett, bombákat dobhatott, gyújtó bombákat is, védekezni ellene pedig nem lehetett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a kimerítő kommentet, csak most vettem észre.
      Nagyon érdekes gondolatmenet volt és eltudom képzelni, hogy így történt.
      A végén talán hozzá tenném, hogy utána kell járni, hogy mely népek ismerték akkoriban a lőport. Nekem elsőként a kínaiak jutnak eszembe, és nem tudom, hogy átjutott, átjuthatott-e a dél-amerikaikhoz,Kolumbiába.

      Törlés
    2. Hasonlóról ír Nemere István, az előző emberiség című könyvében,

      Törlés
  3. Függőleges vezérsík farok részen? Szinte minden halnak függőleges a farokúszója....

    VálaszTörlés